Nová aplikace AXA informuje o výši pojistného plnění na počkání

Sdílet

AXA pojišťovna spustila na svém webu online aplikaci, která na počkání vyhodnotí rozsah poškození automobilu a automaticky stanoví i výši pojistného plnění.

Podmínkou je v aplikaci identifikovat pojištěné vozidlo a nahrát fotodokumentaci poškozených pohledových dílů. V případě výplaty pojistného plnění na účet se zkrátí čas uzavření pojistné události na 24 hodin.

Řešení je možné použít při drobných škodách na automobilech, např. promáčklý nárazník, poškozený blatník, dveře, ulomené zrcátko nebo podobné následky běžných nehod. Naše aplikace sama vyhledá poškozené náhradní díly v katalozích, dokáže odhadnout rozsah servisních prací, a tak pomůže klientovi spolehlivě určit na počkání výši pojistného plnění. Pokud klient s navrhovanou výší plnění souhlasí, uzavření pojistné události včetně převodu částky na jeho účet netrvá obvykle déle než 24 hodin, vysvětlil Karel Douda, manažer likvidace škod pojišťovny AXA a upřesnil, že aplikace je určena především klientům, u kterých se poškození vozidla týká tzv. pohledových dílů a to u havarijního pojištění i povinného ručení. Za pár dní by měla být aplikace přístupná i pro Slovensko.

K ověření dat slouží zaslané fotografie, včetně fotografie pojištěného vozidla, tachometru, identifikačního čísla vozidla, řidičského oprávnění klienta a protokolu o nehodě. Aplikaci můžete použít na počítači, tabletech a chytrých telefonech.

Pokud byste nesouhlasili s výší pojistného plnění, resp. upřednostnili „tradiční“ způsob šetření pojistné události, můžete se obrátit na pracovníka likvidace pojistných událostí.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).