Nejméně pravdivé jsou podle zákazníků reklamy na finanční služby a léky

23. 2. 2012

Sdílet

Podle výzkumu společnosti Factum Invenio vyplynulo, že 36 % Čechů nakupuje podle reklamy. Nejvíce věří reklamě v obchodech, nejméně mají důvěru k uváděným vlastnostem zboží a jeho kvalitě. 

Za nejpravdivější považují lidí reklamy na zboží. Nejméně pravdivé jsou podle zákazníků reklamy na volně prodejné léky nebo potravinové do­plňky, uvádí se v tiskové zprávě Factum Invenio. Čtěte také: Necháte se nachytat na psychologické hry obchodníků?Výz­kum se uskutečnil na 1006 lidech starších 15 let. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).