Pokud budete potřebovat vyřídit nějaké své záležitosti na pobočce České pošty v rámci služby Czech POINT, máte nyní možnost se objednat.
Česká pošta spustila 1. srpna 2016 pilotní provoz služby Objednávka na pobočku. Nově tak máte možnost si skrze tuto službu zarezervovat obsluhu na přepážce ve vámi vybraném termínu. Přes internetové stránky České pošty učiníte objednávku formou rezervace a vyberete si příslušnou pobočku. Následně obdržíte shrnující informace buď na e-mail či na mobilní telefon dle toho, jaký údaj v objednávce uvedete.
Služba je k dispozici na těchto pobočkách:
- Praha 6,
- Praha 412,
- Praha 1,
- Praha 82,
- Jablonec nad Nisou 1,
- Kroměříž 1,
- Znojmo 2,
- Litoměřice 1,
- Ostrava 9,
- Valašské meziříčí 1.
V den objednávky se v daný čas dostavíte na pobočku a na displeji terminálu zvolíte tlačítko „Objednaní klienti“. Následně zadáte rezervační kód a vytiskne se pořadový lístek. Vyvoláni budete po uvolnění první přepážky, která obsahuje zvolenou službu.