Hlavní navigace

MALL Pay má od říjnového spuštění tisícovku vydaných karet

Sdílet

Dalibor Z. Chvátal 20. 1. 2021

Od října 2020, kdy fintech MALL Pay představil své platební karty, jich vydal tisícovku. Společnost o tom informovala v tiskové zprávě o obchodních výsledcích.

Firma meziročně na zprostředkování plateb dvojnásobmě vyrostla. Počet pravidelně nakupujících zákazníků poprvé přesáhl hranici 60 tisíc a počet B2B partnerů z řad e-shopů a online služeb se přiblížil 160.

Celkem MALL Pay zprostředkoval asi 130 tisíc plateb, tedy o 100% více než loni. Řádově se jejich hodnota pohybovala ve stovkách milionů korun. Počet všech uživatelů se přiblížil 250 tisícům, těch pravidelně aktivních je více než 60 tisíc.

Průměrná výše nákupu s MALL Pay se pohybovala kolem 1200 korun, přičemž podle společnosti i letos byly nejaktivnějšími uživatelkami matky s malými dětmi. Oproti loňskému roku výrazně stoupl počet nákupů zboží denní potřeby včetně potravin nebo využívání odložené platby u online služeb.

Pro rok 2021 MALL Pay chystá virtuální platební karty a investice propojené se platební kartou. Počet partnerských e-shopů by měl podle plánu přesáhnout tři stovky.

MALL Pay je značka společnosti MallPay s. r. o. Firmu z poloviny vlastní Československá obchodní banka, a. s. a Mall Group a. s.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).