Mall.cz spustil sledování objednávky. Zatím přes klientský účet, časem i u chatbota

Sdílet

nakupování, jídlo, potraviny, Autor: Depositphotos

Společnost Mall.cz zavedla službu sledování objednávky. Ta umožňuje sledovat stav doručování dané zásilky. Pokud si přes společnost objednáte nějaké zboží, veškeré informace od objednání do doručení si můžete zobrazit ve svém zákaznickém účtu. Odpadne tím nutnost sledovat zásilky u jednotlivých přepravců.

Součástí zobrazovaných informací je název přepravce, který má vaši objednávku u sebe, kontaktní údaje na něj, historii objednávky, částku k úhradě, kam se objednávka doručuje a v jakém stavu se objednávka právě nachází.

V dohledné době chce společnost spustit i možnost ověřit stav zásilky prostřednictvím chatbota Evy.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Psaním jsem skloubila své znalosti ze studií financí a žurnalistiky. Ráda se učím nové věci, tančím a běhám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).