Názory k článku
Lidl spustil e-shop pro všechny. Objednat můžete i ze starých nabídek

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 9. 2017 11:28

    PavelM (neregistrovaný)

    Vrátit ale lze jen zboží nepoškozené, a pokud Vám ho rovnou zašlou poškozené (protože zjevně jako v mém případě posílají zboží z vratek nebo dokonce reklamací) - vnitřek rozbalený, možná i nekompletní, v mém případě jedna součástka ulomená a celkově nesoucí stopy používání, tak to pod tuto oblast nespadá a nutili mi abych to reklamoval (samozřejmě s nejistým výsledkem). Tak pozor na to.

    Zejména ve vztahu k obchodním podmínkám, kde je v bodě 6.3 - Rozsah odpovědnosti prodávajícího uvedeno Prodávající neodpovídá za vady a kupující není oprávněn uplatnit práva z vadného plnění ani práva ze záruky za jakost (iii) u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, ale přitom nevíte, že Vám použité zboží posílají.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).