Lidé jsou spokojenější se službami e-shopů než kamenných obchodů

11. 2. 2014

Sdílet

Češi, kteří jsou aktivní na internetu, jsou se službami e-shopů spokojenější než se službami, které nabízí kamenné obchody.

Zatímco e-shopy plní očekávání 67 % zákazníků, se službami kamenných obchodů je spokojeno „jen“ 43 % respondentů. Vyplývá to z průzkumu výzkumné agentury NMS Market Research a nákupního rádce Heureka.cz mezi více než 6 000 internetovými uživateli.

Pro někoho může být překvapivé, že se službami e-shopů jsou spokojenější ženy než muži. Ti jsou zase než ženy spokojenější s kamennými obchody.

Naprosto neodpovídající servis v kamenných obchodech uvedlo 9 % respondentů, v e-shopech pouze 2 %.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Spotřebitelské finance i politicko-ekonomická témata jsou vodou na můj mlýn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).