Kooperativa letos upravila produktovou nabídku pojistek pro spotřebitele. V rámci změn rozšířila asistenční služby, které mají klienti v ceně pojištění. Nově poskytuje asistenci pro případ stěhování, asistenci v případě potřeby pozáruční opravy domácích spotřebičů nebo novou kyberasistenci. Zároveň pojišťovna navýšila limity plnění pro případ řemeslných prací, kterými se odstraňují různé nouzové situace (nově až 10 tisíc Kč pro jeden zásah). Počet zásahů v roce nově není omezen.
V rámci pojištění majetku také Kooperativa navýšila nebo úplně zrušila většinu limitů plnění. U pojištění odpovědnosti za újmy způsobené v běžném občanském životě (pojistka na blbost) nově Kooperativa nabízí limit plnění do 50 mil. Kč a územní platnost pojištění rozšířila na celý svět (dříve pojištění platilo jen pro Evropu).
Nově zavedla také tzv. Ekologický benefit. Ten garantuje výplatu plnění i nad rámec pojistné částky, pokud bude vaše škoda vyšší než 75 % z pojistné částky zasaženého rodinného domu, rekreační budovy nebo bytu. Klient tak podle pojišťovny obdrží prostředky navíc na ekologickou modernizaci zasaženého objektu. Pokud tedy například pojistíte svůj rodinný dům na pojistnou částku 8 mil. Kč a dojde k pojistné události, kromě obvyklého pojistného plnění získáte navíc 5 % z pojistné částky, tedy 400 tisíc Kč, na pořízení nebo vylepšení třeba vnitřního a vnějšího zateplení, fotovoltaiky, tepelného čerpadla nebo systému na zadržování a využívání dešťové vody,
vysvětlil novinku Tomáš Reitermann, vedoucí Odboru pojištění občanů.