Komerční banka razantně zkrátila ceník svých služeb, a to na polovinu. Přehled cen tím také poměrně zjednodušila. Souhrn nejvyužívanějších služeb včetně informace, zda jsou bezplatně či zpoplatněny, můžete zjistit i z jednostránkových ceníků na webu banky. Naším záměrem bylo připravit pro klienty jednoduchou a přehlednou informaci o ceně služeb Komerční banky. Nové ceníky jsou nyní bez zbytečných textů a duplicit. V poplatkové politice se snažíme být zcela transparentní a otevření,
uvedl Lukáš Hájek, manažer Zákaznické zkušenosti v KB.
Z ceníku banka odstranila neoblíbené poplatky, jako například poplatek za změnu PIN v bankomatu, za zjištění zůstatku nebo za výběr hotovosti. Dále zmizely poplatky za vedení služby MojeBanka / MojeBanka Business či faxové notifikace, které jsou nahrazeny oznámeními push.
Banka také nabízí 6 měsíců na bezplatnou zkoušku svých služeb v rámci programu Garance kvality.
Nově je možné kartu také dočasně zablokovat a po vyřešení nečekané situace ji opět odblokovat.