Hlavní navigace

Komerční banka nově spolupracuje s Direct Fidoo. Nabídne služby pro digitalizované zpracování výdajů

Sdílet

Lenka Kašparová 11. 1. 2021

Komerční banka nově spolupracuje od ledna 2021 se společností Direct Fidoo, která se specializuje na digitalizaci procesu zpracování a vyúčtování firemních výdajů. Banka díky tomu svým klientům nabídne aplikaci společnosti za zvýhodněných podmínek.

Vzhledem k aktuální zkušenosti s pandemií koronaviru, se potřeba digitalizovat a fungovat na dálku projevila snad ve všech oborech činnosti našich firemních klientů. Poptávka pro bezhotovostních platbách, se dostala do popředí zájmu i při placení firemních výdajů. Jsem ráda, že s touto novou nabídkou získají firmy nejen bezpečný ale i efektivní nástroj pro správu svých výdajů říká Radka Turková, ředitelka Korporátního a municipálního bankovnictví v Komerční bance.

Prostřednictvím předplacených karet Fidoo mohou klienti Komerční banky poslat peníze na dálku komukoliv ve firmě a zbavit se tak manipulace s hotovostí. Současně systém umožňuje zaplatit kartou jakýkoliv výdaj a vyfotit účtenku fotoaparátem chytrého telefonu. Po propojení je pak výdaj v systému digitálně schválen nadřízeným a může být zaúčtován do účetního systému. V případě služebních cest se do vyúčtování zařadí i výdaje za stravné, zálohy za ubytování či letenky a jízdné. Aplikace všechno automaticky spočítá a přenese data přímo do účetního softwaru.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).