Komerční banka má nové webové stránky. Slibuje na nich přehlednost, jednoduchost a srozumitelnost, ale také cenovou transparentnost. Změny se netýkají internetového bankovnictví.
U nejrozšířenějších a nejprodávanějších produktů banka rovnou podává i informace o základních cenách (viz obrázek níže, který ukazuje nejběžnější položky u hypoték). V dohledné době slibuje KB informace o ceně u všech relevantních produktů.
Novinkou jsou i modelové životní situace, které jsou navázány na jednotlivé bankovní produkty či služby. Komerční banka radí například při dokončení školy a hledání prvního zaměstnání, řešení bydlení, dědictví. V situaci, kdy domov opustili děti, rodičům například radí, co s ušetřenými penězi, jak je investovat.
Dodavatelem nového webového řešení byla společnost Actum, obsah a user experience vytvořila agentura Wunderman, Ogilvy řešila grafický koncept a manica zajistila kreativní poradenství a konzultantskou činnost.