Hlavní navigace

Klientům vadí bankovní poplatky, ale jen každý druhý využívá internetové bankovnictví

Sdílet

Jiří Velinský 9. 10. 2008

Z průzkumu, který mezi 333 respondenty v 10 nákupních centrech v Česku uskutečnila společnost Factum Invenio, vyplynulo, že lidem na bankách nejvíce vadí bankovní poplatky. Dále je negativně hodnocena dlouhá čekací doba na přepážkách či výše úroků. Čtěte více: Kde mít účet, když chcete nízké náklady

Lidé naopak kladně hodnotí internetové bankovnictví. Používá jej ale pouze zhruba polovina oslovených. Výzkum také ukázal, že Češi jsou poměrně věrní své bance. Tři čtvrtiny dotazovaných nikdy svoji banku nezměnily.

Zdroj: Raiffeisenbank

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).