Klienti mohou nahlédnout do zákulisí poboček České spořitelny

9. 4. 2008

Sdílet

Vybrané pobočky České spořitelny pořádají pro klienty v období od 12. do 28. dubna 2008 neformální setkání v rámci tzv. Dnů kvality. Lidé budou mít možnost seznámit se s fungováním pobočky, zeptat se na cokoli, co je o České spořitelně zajímá, a předat své náměty na zlepšení služeb. Někde bude možné také nahlédnout do prostor, které nejsou běžně přístupné, jako například zázemí nebo bezpečnostní schránky, jinde zase zúčastnit se soutěží pro děti i dospělé nebo anket o zajímavé ceny.

Přehled poboček, které akci pořádají, a přesné termíny jsou uvedeny stránkách České spořitelny.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).