Hlavní navigace

Klienti krachující cestovní kanceláře Thomas Cook dostávají podvodné emaily slibující vrácení peněz

Sdílet

Lenka Kašparová

Cestovní kancelář Thomas Cook varuje před falešnými e-maily. Podvodníci se pod záminkou vrácení peněz snaží z klientů vylákat osobní údaje. Hrozba zneužití důvěrných dat se týká klientů cestovní kanceláře Neckermann, která je odnoží Thomas Cook, působící v Česku. E-maily se tváří jako oficiální vyjádření cestovní kanceláře. V předmětu mají uvedeno Důležité: Vrácení peněz za vaši cestu s Thomasem Cookem. Podvodníci v nich žádají například o zaslání čísla pasu, nebo kreditní karty. Vedení kanceláře upozorňuje klienty, ať na tyto emaily v žádném případě nereagují.

Britská cestovní kancelář Thomas Cook vyhlásila minulé pondělí bankrot a vstoupila do likvidace. Neckermann následně zrušil všechny plánované odlety od 26. září do 6. října 2019. Toto opatření se dotklo zhruba 500 českých klientů, dalších 800 Čechů zůstalo v zahraničí a někteří prý byli podle vyjádření společnosti pořádání o uhrazení svých pobytů.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Diskuse byla uzavřena.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).