Aktualizováno ve 13:40.
Obchodní řetězec Kaufland dnes musel zavřít některé své pobočky, jinde zase fungovala jen část pokladen. Firma se potýkala s technickými problémy pokladního systému.
Příčinou bylo podle firmy chybné nastavení parametrů v pokladním systému. Chybu jsme velmi rychle identifikovali a provedli jsme nápravu. Od 11.00 hod. začaly postupně všechny prodejny fungovat v běžném režimu. Omlouváme se tímto všem našim zákazníkům za způsobené komplikace a děkujeme našim zaměstnancům za zvládnutí obtížné situace,
uvedla Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.
Celkem bylo uzavřeno 24 prodejen. V ostatních byl omezený provoz pokladen. Firma nezveřejnila, kterých prodejen se problém konkrétně týkal. Na facebookovském profilu Kauflandu lidé mluvili například o prodejnách v Mladé Boleslavi či v Pardubicích. Zákaznice z Olomouce si zase stěžovala na to, že u pokladny čekala 55 minut.
Jako omluvu pro naše zákazníky jsme připravili slevu 20 procent na stovky vybraných sladkostí a to v období od 23. do 25. března,
dodává tisková mluvčí.