že to ale trvalo! Dřív jsem zkoušel využít běžné webové stránky k nákupu jízdenky, ale je to tak pomalé a komplikované, že jsem to zkusil jen jednou a nikdy více. To už raději pojedu autobusem, kde se platí u řidiče. Ta má podle mně smysl jen pro nakupování mezinárodních jízdenek nebo na dlouhé vzdálenosti, kdy si to člověk večer v klidu u pc nakliká několik dní před odjezdem...
Takže doufám, že nová aplikace bude svižná a ergonomická, aby si člověk mohl koupit jízdenku operativně hned třeba na nástupišti.
Listek pres mobil se dal uz davno jednoduse koupit pres jejich mobilni web. Ted to akorat zabalili do aplikace. Pokud by to melo znamenat, ze bude takto koupeny listek platit i pro mezinarodni vlaky, tak to beru jako zlepseni, jinak mi to neprijde.
Apropos, co je za problem s nakupem pres web, vzdyt je to velmi jednoduche a vcelku rychle. Jedinou vyjimkou je rezervace konkretniho mista, kdy nacteni obrazku vlaku chvili trva...
Už jste zkoušel nakupovat bez registrace a zadávat číslo platební karty a další údaje z paměti? Já si teda tyhle čísla nepamatuju a nenosím ssebou všechny karty. A i kdybych kartu u sebe měl, tak hledat v prkenici a překlepat to na nástupišti na titěrné klávesnici bez chyby, tak to rovnou můžu jet příštím spojem.
Proto považuju registraci, kdy stačí zadat jen heslo do aplikace (login si to bude pamatovat, jak bývá obvyklé) za velice užitečnou věc. Zvlášť pokud to bude umět oblíbené spoje, kdy stačí jen kliknout a potvrdit.