České dráhy představily aplikaci, přes kterou je možné zakoupit jízdenku nebo zjistit, zda má váš spoj zpoždění. „Můj vlak“, jak se novinka jmenuje, běží na chytrých mobilních telefonech a tabletech s operačním systémem iOS a Android. Dopravce se chlubí tím, že zvládne komplexní odbavení cestujících.
Kromě klasického hledání spojů umožňuje i nákup jízdenek nebo vstup na portál, přes který zjistíte, zda-li není váš spoj opožděn, kde musíte přestoupit nebo jestli vás po cestě čekají nějaké výluky. Spoje lze filtrovat podle konkrétních průjezdních stanic nebo podle toho, zda jsou vhodné pro vozíčkáře.
V detailu spoje je možné zapnout také notifikace, tedy krátká upozornění, které se týkají zvoleného spoje (např. informace o zpoždění, výlukách, přestupech apod.).
Jízdní řády, včetně zahraničních spojů, zde můžete hledat i offline. To ale jen pomocí balíčků, které dodatečně doinstalujete.
Platba za jízdenku probíhá přímo v aplikaci. Jízdní doklad pak můžete předložit vlakovému personálu ve formě aztéckého kódu. Tato možnost ale funguje pouze u vnitrostátních spojů. Platit můžete platební kartou, přes PaySec nebo MasterCard Mobile. Dráhy uvažují i o vlastním předplaceném kreditovém systému pro drobné platby za jízdy na krátké vzdálenosti.
Aplikace je zdarma ke stažení v Google Play a App Store.

Aplikaci stáhnete na Google Play a App Store