Iluze se u výměnné textové reklamy rozplynuly

26. 10. 2006

Sdílet

Po oznámení koupi Textlinku společností Zoner software se daly očekávat světlé zítřky. Jak ale celá situace dopadla? Navíc došlo k prodeji i jiných systémů, které se snaží svými schopnostmi stát jedničkou trhu. Přinese ale jejich úsilí ovoce, nebo vše bude pokryto stínem neúspěšnosti? Nejčastější reálnou vizí je nyní odkup a prodej kreditů, v dalších inovacích ale nemají již provozovatelé jas­no.

Čtěte v článku „Iluze se u výměnné textové reklamy rozplynuly“ na serveru Lupa.cz.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Šefredaktor odbormných komutních webů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz. Šéf obsahu EMA data.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).