Hlavní navigace

Generali Česká pojišťovna má nové asistenční služby, umí bezlimitní odtah

Sdílet

Lenka Kašparová 15. 9. 2020

Generali Česká pojišťovna spustila k 14. září 2020 nové asistenční služby pro motorová vozidla. Všechny varianty, které jsou nyní nové označeny názvy S, M, L a XL., nabízejí základní balíček pomoci v případě nehody i poruchy.

Všechny varianty asistenčních služeb poskytují pomoc při:

  • dopravní nehodě,
  • poruše,
  • záměně/nedostatku paliva,
  • zabouchnutí/ztrátě klíčů,
  • vybití akumulátoru,
  • proražené pneumatice,
  • zamrznutí ruční brzdy, zámků,
  • živelní události, vandalismu,
  • poškození vozidla zvířetem.

Novinkou, kterou obsahuje výhradně varianta XL, je pak varianta asistenčních služeb s bezlimitním odtahem a také řešení přímo pro soupravy vozidel (například pro auta táhnoucí karavany nebo přívěsné vozíky). Pojištění kryje rizika v rámci tuzemska, ale také v zahraničí. Varianta asistencí s názvem Souprava je zase cílena na motoristy, kteří při svých cestách častěji jezdí s přívěsným vozíkem či například s karavanem na dovolenou a poskytuje pomoc jak pro tažné, tak tažené vozidlo.

Všechny varianty mají v základu pomoc v případě nehody i poruchy, ale také při vybití baterie, nedostatku paliva, zabouchnutí klíčů nebo například proražené pneumatiky.
Autor: Generali Česká pojišťovna

Všechny varianty mají v základu pomoc v případě nehody i poruchy, ale také při vybití baterie, nedostatku paliva, zabouchnutí klíčů nebo například proražené pneumatiky.

Asistenční služby jsme připravovali skutečně pečlivě. To, co nové asistence nabízejí, tak pokrývá situace, se kterými se řidiči na cestách nejčastěji setkávají, přibližuje Tomáš Kabele, manažer pojištění motorových vozidel v Generali České pojišťovně.

Asistenci si můžete objednat online a pak sledovat příjezd zásahového vozidla v reálném čase na mapě.
Autor: Generali Česká pojišťovna

Asistenci si můžete objednat online a pak sledovat příjezd zásahového vozidla v reálném čase na mapě. Pro využití digitální autoasistence navíc není nutné instalovat žádnou speciální aplikaci, postačí mobilní telefon s přístupem na internet.

Jednotlivé varianty jsou přímo spjaté s jednotlivými verzemi povinného ručení (nebo havarijního pojištění). K povinnému ručení Start si můžete sjednat jakoukoliv variantu asistence. S variantou Standard se pojí asistence S, s variantou Exclusive asistence M, s variantou Comfort asistence L.

Platí pak, že vyšší verzi asistenčních služeb je možné vždy dokoupit, to se týká i asistence XL. Změna na vyšší variantu je přitom možná kdykoliv během doby pojištění. Motoristé, kteří si u Generali České sjednají havarijní pojištění, mají automaticky k dispozici asistenční služby S, vysvětluje Tomáš Kabele.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).