Europ Assistance testuje komunikaci s klienty přes WhatsApp

Sdílet

Asistenční společnost Europ Assistance nově nabízí svým zákazníkům možnost komunikovat s ní mimo jiné i přes aplikaci WhatsApp. Skrze aplikaci můžete řešit uzavírání smluv na asistenční služby. Z našich statistik plyne, že více než polovina klientů při hledání informací o našich službách využívá právě mobilní telefon. I proto jme se rozhodli klientům nabídnout možnost komunikaci s námi ještě více zjednodušit, říká Kateřina Vencbauerová, marketingový koordinátor Europ Assistance.

Tato možnost je zatím pouze v pilotním provozu, a to v rámci pracovní doby. Do budoucna ale společnost plánuje nasadit non-stop provoz.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Psaním jsem skloubila své znalosti ze studií financí a žurnalistiky. Ráda se učím nové věci, tančím a běhám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).