Doprava až do domu začíná být u internetových obchodů klíčová

20. 7. 2009

Sdílet

Z průzkumu portálu Heuréka.cz, který mapuje chování zákazníků internetových obchodů, vyplývá, že mezi hlavní argumenty pro nakupování v eshopech patří vedle nižší ceny a širšího sortimentu než v kamenných prodejnách i pohodlná doprava zboží až do domu.

Tato služba je vítaná především při nákupu zboží větších rozměrů. U většiny internetových obchodů si zákazníci mohou volit hned z několika variant dopravy, přičemž u dražšího zboží je zákazníkům nabízena doprava zdarma. Ovšem v drtivé většině pouze za „první dveře“, což jsou vchodové dveře v bytovém či rodinném domě. U bytového domu tedy jen za vchodové dveře, nikoliv za dveře zákazníkova bytu.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).