DIRECT pojišťovna zařazuje do své nabídky nové havarijní pojištění a povinné ručení. Motoristé si mohou sami zvolit rozsah rizik, pojistnou částku i doplňkové služby.
Havarijní připojištění
„Nabízíme čtyři pojistné částky – 20, 50, 70 a 100 tisíc Kč, z nichž si motorista může vybrat tu, kterou považuje za nejvhodnější pro své auto,“ vysvětluje Patrik Nový, produktový ředitel DIRECT pojišťovny.
Pokud by si klienti nebyli jisti, nabízí pojišťovna 3 doporučení, ze kterých mohou klienti vycházet a dál si je upravit podle vlastního uvážení.
- Uřídím to – pojištění zaměřené na škody způsobené zloději, zvířaty a přírodním nebezpečím.
- Řeším možnost nehody – pro motoristy, kteří se bojí následků nehody. V ceně získají i základní ochranu před zloději, vandaly, poškození zvěří a také pojištění skel.
- Počítám se vším – pojištění obsahuje kompletní ochranu vozidla včetně pojištění skel, úrazového pojištění posádky a pojištěných zavazadel.
K havarijnímu pojištění je možné přidat také domácí a zahraniční asistenční služby (v základu má klient zajištěnou pomoc v případě nehody) a další přiojištění (zavazadel, skel, úrazu nebo tzv. GAP pojištění). Klienti se mohou rozhodnout, zda chtějí, aby pojistka platila pouze v České republice nebo v Evropě.
Povinné ručení
Stejnou možnost volby nastavení produktu mají řidiči i u povinného ručení. Nejdražší balíček umožňuje sjednat krytí škod do výše 250 milionů korun.
Pojišťovna opět nabízí klientům 4 varianty, z nichž mohou vybírat a poté je dále upravovat.
- Mám to nejnutnější – obsahuje pouze základní minimum.
- Vozím rodinu – hodí se především rodičům, kteří chtějí mít jistotu, že v případě nehody bude postaráno o celou jejich rodinu
- Vždycky dojedu – ocení ti, kteří si život bez auta neumí představit a je pro ně kvůli pocitu komfortu nebo práci důležité se spolehnout, že pokaždé dorazí do cíle
- Mám tam všechno – poslouží těm, kteří nenechávají věci náhodě a chtějí maximální ochranu jak pro případy, kdy způsobí škodu někomu jinému, tak pro škody na svém automobilu
Povinné ručení DIRECTU se nad rámec svého základu (tedy pojištění škod, které motorista způsobí někomu jinému na majetku či na zdraví) může skládat ze tří vrstev:
Asistenční služby
- asistence při nehodě
- asistence při poruše vozidla
- poskytnutí náhradního vozidla i pro viníka nehody (až na 10 dní)
- řešení drobných nepříjemností (vybitá baterie, defekt pneu, čerpání chybného paliva apod.)
- asistence v zahraničí (doprava posádky do cíle cesty, úschova vozidla, náhradní vůz atd.)
Připojištění
- pojištění skel
- úrazové pojištění posádky
- garance ceny na 3 roky
- pojištění zavazadel
- 5 milionů Kč v případě smrti obou rodičů při nehodě
Ochrana vozidla (havarijní rizika)
- pojištění nehody vozidla
- pojištění odcizení a vandalizmu
- pojištění přírodních nebezpečí
- pojištění poškození zvěří