Hlavní navigace

ČSOB: nevymazané blokace odstraněny, klienti mohou se svými prostředky opět operovat

Sdílet

Jiří Hovorka 28. 4. 2010

300 000 klientů ČSOB, kterým byla v minulých dnech zaúčtována transakce platební kartou, a zároveň dále blokována, mohou podle vyjádření banky opět volně disponovat se svými zablokovanými prostředky. Problém s nevymazanými blokacemi již zaúčtovaných transakcí platebními kartami byl během noci na dnešek odstraněn. Všechny tyto blokace jsou odmazány, stojí v dnešní tiskové zprávě ČSOB.

K neodmazání blokací již zaúčtovaných transakcí došlo vlivem technické závady. Problém se týkal těch, kteří uskutečnili transakci kartou v období 20. – 25. dubna a k zaúčtování platby došlo v pondělí 26. dubna.

Pokud měla blokace za následek čerpání (resp. vyblokování) kontokorentu, zajistí ČSOB automaticky kompenzaci úroku. Všem, kterým vinou těchto technických problémů vznikly nějaké další problémy, banka vzkazuje: ČSOB se všem svým klientům za vzniklou situaci velice omlouvá. Pokud klientovi vznikla škoda, je banka připravena konkrétní situaci řešit v rámci reklamačního řízení.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).