300 000 klientů ČSOB, kterým byla v minulých dnech zaúčtována transakce platební kartou, a zároveň dále blokována, mohou podle vyjádření banky opět volně disponovat se svými zablokovanými prostředky. Problém s nevymazanými blokacemi již zaúčtovaných transakcí platebními kartami byl během noci na dnešek odstraněn. Všechny tyto blokace jsou odmazány,
stojí v dnešní tiskové zprávě ČSOB.
K neodmazání blokací již zaúčtovaných transakcí došlo vlivem technické závady. Problém se týkal těch, kteří uskutečnili transakci kartou v období 20. – 25. dubna a k zaúčtování platby došlo v pondělí 26. dubna.
Pokud měla blokace za následek čerpání (resp. vyblokování) kontokorentu, zajistí ČSOB automaticky kompenzaci úroku. Všem, kterým vinou těchto technických problémů vznikly nějaké další problémy, banka vzkazuje: ČSOB se všem svým klientům za vzniklou situaci velice omlouvá. Pokud klientovi vznikla škoda, je banka připravena konkrétní situaci řešit v rámci reklamačního řízení.