Hlavní navigace

ČSOB bude prodávat i volání a energie, koupila srovnávač Ušetřeno.cz

Sdílet

Jiří Hovorka 4. 4. 2018

ČSOB kupuje srovnávač Ušetřeno.cz, který se zaměřuje na prodej bankovních, pojistných, energetických a telekomunikačních služeb. Cenu transakce firmy nezveřejnily. Jedná se již o druhou investici ČSOB do internetového srovnávače, v dubnu 2016 finanční skupina koupila Top-Pojištění.cz.

Máme jasnou strategii, se kterou chceme být vždy nablízku našim klientům a nabízet jim perfektní služby, které dávají smysl a dokáží pomoci. I to je důvod, proč jsme se rozhodli koupit srovnávač Ušetřeno.cz, říká Marek Ditz, člen představenstva skupiny ČSOB zodpovědný za oblast Transformace.

Ušetřeno.cz patří k největším srovnávacím portálům v Česku. Funguje od roku 2010 a za tu dobu jeho služeb využilo již více než jeden milion klientů. Cílem ČSOB je portál Ušetřeno.cz udržet na pozici komplexního srovnávacího portálu a tuto pozici ještě více posílit.

Před 8 lety jsme byli start up a dnes máme pozici největšího srovnávače v ČR. Díky spojení s tak silným partnerem, jakým je ČSOB, se nejen upevní naše pozice na trhu, ale hlavně se nám otevře možnost pomáhat našim zákazníkům v mnohem širším rozsahu a dát našim službám ještě větší přidanou hodnotu, říká Jakub Zamrazil, zakladatel a CEO portálu Ušetřeno.cz.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 4. 2018 12:47

    RZajonc- krystof.ov (neregistrovaný) 2a01:490:1c:----:----:----:----:----

    Když někdo prodá vlastní zavedený produkt, službu, značku tak buďto nevidí s projektem svou budoucnost, nebo projekt nenaplnil očekávaní, či dá přednost osobnímu zisku před službou zákazníkům. Vstup strategického partnera je jiná věc. Na světě se běžně prodávají start-upy a různé projekty, to ano, ale aby mohl být uskutečněný obchod, musí nejdřív vzniknout nabídka a poptávka. Pochybuji, že by ČSOB sama o sobě by knout-autovala svůj byznys plán, projektem, který by odváděl potencionální zákazníky konkurence, formou cenového srovnávače. Pokud by tak učinili a opravdu by nový majitel zachoval principy a smysl cenového porovnávače, vpustili by si lišku do vlastního kurníku. Jsem zvědav jak Obchodní banka ve svém nově koupeném projektu zamezí odliv svých potencionálních zákazníků ke konkurenci. To bude výsledky hodnocení záměrně upravovat? Nebo nebude presentovat revelantní výsledky? Koupě jakéhokoliv cenového srovnávače jednou společností je totální fail na zákazníky. Při obchodu jde vždy o naplnění vlastních potřeb vůči nabídce požadovaného produktu či služby. A v tomto případě jsem zvědav. Dokážete si představit, že by Apple koupil softwarovou divizi Microsoftu, protože na produktech Apple se také používá Office od Microsoftu a nebo byl začal Apple instalovat Windows 10 na Macbooky? Bývalým majitelům ušetřeno.cz se povedl pořádný kauf na úkor zákazníkům, Obchodní banka si koupila trojského koně. Kšeft století :D :D .Rz.

  • 5. 4. 2018 18:34

    MST (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Tento krok je logický. Srovnávač vystupuje v roli zprostředkovatele služeb. V případě úvěrů a hypoték si ČSOB koupila nový distribuční kanál, kterým bude prodávat své úvěry. Druhým přínosem je provize za produkty doručené konkurenčním bankám. Navíc vkročí do telco a utility segmentu. Pokud by ČSOB prostřednictvím srovnávače neudržela nestrannost, ostatní banky by s portálem ukončily spolupráci a tím by ČSOB přišla o provize a zisk... Dobrým modelem je na srovnávači udržovat market share jednotlivých bank a tímto klienty rozdělovat... Nestrannost srovnávače je v zájmu ČSOB. Jakmile nebude, konkurence odejde a srovnávač končí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).