Hlavní navigace

Asistenční službu České pojišťovny si nyní můžete objednat on-line a bez volání

Sdílet

Lenka Kašparová

Česká pojišťovna nově nabízí řidičům možnost objednat si asistenční službu nejen telefonicky, ale také přes digitální rozhraní. Výhoda nové služby je, že když si ji objednáte on-line, můžete přes internet sledovat přesnou polohu asistenčního vozu, a přímo v reálném čase uvidíte, jak se k vám blíží.

Těší nás, že po několikaletém vývoji automatického dispečinku pro zpracování nových asistenčních zásahů, můžeme tuto službu posunout o krok vpřed a nabídnout ji nyní k využití přímo koncovým klientům, říká Michal Pospíšil z Europ Assistance, která pro Českou pojišťovnu asistenční služby zajišťuje.

Nepotřebujete žádnou speciální aplikaci, stačí mít pouze telefon s přístupem na internet. Služba je dostupná všem, kdo mají asistenční služby sjednané u České pojišťovny v rámci povinného ručení, havarijního pojištění či komplexního pojištění vozu a najdete ji na webových stránkách pojišťovny.

Jednoduše zadáte při nehodě nebo poruše do webového formuláře základní informace. Po jeho vyplnění a odeslání obdržíte SMS s odkazem na mapu, kde můžete sledovat pohyb asistenčního vozidla. Díky tomu víte, kdy a konkrétně kdo vám přijede na pomoc. Kromě toho také můžete sledovat případný odtah svého vozidla do servisu.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Diskuse byla uzavřena.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).