Hlavní navigace

Citibank mění infolinku, telefonní bankéři nebudou dostupní nonstop

Sdílet

Dalibor Z. Chvátal 24. 10. 2014

Zákaznickou linku Citiphone čeká od 10. listopadu 2014 zásadní změna. Telefonní bankéři budou nově k dispozi jen v pracovních dnech od 8 do 20 hodin. Změna se dotkne hlavně klientů, kteří prostřednictvím telefonu potřebují zadávat bance transakční pokyny nebo potřebuji podrobné informace o svém účtu či kreditní kartě.

Nozových služeb se omezení nedotkne a nadále bude možné kontaktovat živého operátora při řešení těchto akutních potřeb:

  • Blokace platební karty a hlášení neautorizovaných či podezřelých transakcí,
  • nastavení kreditních a bezpečnostních limitů Citi kreditní či debetní karty,
  • žádost o hotovost v nouzi v případě nenadálých komplikací v zahraničí,
  • pomoc při chybném zadání A-PIN kódu.

Nonstop dostupný telefonní zákaznický servis už není standardem. S živým operátorem můžete své transakční potřeby na účtu řešit nepřetržitě jen u pěti bank: České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisenbank a Zuno Bank.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).