Česká spořitelna připravuje pro český trh novou banku. Ta by měla mít modernější styl a cílit na klienty, kteří se nedokáží ztotožnit se současnou podobou banky. Informaci přinesly dnešní Hospodářské noviny (HN).
Martin Škopek, který je v Erste Group odpovědný za retail pro deník uvedl, že určitá skupina Čechů má problém se se značkou České spořitelny ztotožnit: Jde nám o lidi, kteří chtějí mít něco víc trendy, aby se tím mohli prokázat ve společnosti. Pro tuto skupinu, která je pro bankovní obchody velmi zajímavá, plánujeme přijít s novým konceptem obsluhy,
řekl deníku s tím, že nová banka se zaměří na ty, kteří si užívají života, nechtějí komplikované služby a pořizují si půjčky a kreditní karty. Těch by podle šéfa České spořitelny Pavla Kysilky mohlo být až 25 %.
Kromě služeb přes internet by měly být součástí banky také pobočky, které ale budou vypadat jinak než původní síť poboček České spořitelny.
Ačkoli z Vídně přišel podle HN pokyn za tímto účelem prozkoumat trh, definitivní rozhodnutí ještě nepadlo.