Hlavní navigace

Buřinka má nového ředitele marketingu a komunikace. Stal se jím Ondřej Zahořík

Sdílet

Lenka Kašparová

Novým ředitelem marketingu a komunikace Stavební spořitelny České spořitelny je od 10. února 2020 Ondřej Zahořík, který od roku 2018 působil na pozici Manažera odboru marketingové komunikace ve společnosti ČEZ Prodej. Předtím dlouhá léta pracoval v mediálních agenturách.

Líbí se mi, že nové vedení Buřinky má jasnou představu jak moderně a dynamicky přistupovat k rychle se měnícím potřebám zákazníků. Jsem rád, že se na tomto procesu budu podílet, říká Ondřej Zahořík.

Novým ředitelem Marketingu a komunikace Stavební spořitelny České spořitelny je Ondřej Zahořík.
Autor: Stavební spořitelna České spořitelny, a.s

Ondřej Zahořík, ředitel Marketingu a komunikace Stavební spořitelny České spořitelny (25. 2. 2020)

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).