BILLA spustila vlastní e-shop. Noví zákazníci dostanou 10% slevu na 3 nákupy

Sdílet

Billa Regionální pult Autor: Billa

Obchodní řetězec BILLA spustil vlastní e-shop. Slibuje, že kurýři vám nákup přivezou nejpozději do 3 hodin od objednávky, rozvážková služba zatím funguje pouze v Praze, Brně, Mladé Boleslavi a okolí.

Noví zákazníci získají slevu ve výši 10 % na první 3 nákupy a také malý dárek ze sortimentu vlastních výrobků BILLY. Minimální objednávka pro uplatnění slevy je 500 Kč. V nabídce e-shopu je v tuto chvíli zhruba 9000 výrobků.

Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim na blízku a doslova být k dispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě k tomu, abychom tuto vizi naplnili, říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v České republice, dodává.

Zaměstnanci Kauflandu dostanou od září přidáno. Mzdy se zvýší také brigádníkům Přečtěte si také:

Zaměstnanci Kauflandu dostanou od září přidáno. Mzdy se zvýší také brigádníkům

Nový e-shop dováží zboží ze dvou skladů, které má společnost v Praze a v Brně.

„Průběžně sledujeme stav zásobování v obou skladech, díky čemuž si snadněji ohlídáme dostupnost zboží zákazníkům.“ říká vedoucí oddělení e-commerce Petr Toupal.

V tuto chvíli e-shop nabízí zboží z vlastní výroby, konkrétně čerstvé obložené bagety a obložené mísy a plánuje je rozšířit ještě o masné i bezmasé párty setů a grilovacích setů.

Také na e-shopu můžete sbírat body na BILLA Bonus kartu a dále je uplatňovat ve věrnostních akcích. Nepřijdete ani o samolepky, které pokladní rozdávají při speciálních akcích.

V plánu je také mobilní aplikace. V obou systémech (internetový e-shop a aplikace) čeká na zákazníky řada vychytávek. Například si budou moci označovat své oblíbené výrobky a tím urychlit příští objednávku. Zlepší se také vyhledávání výrobků a navíc e-shop nabídne přes 200 exkluzivních položek, které v kamenných prodejnách k dostání nebudou, uvádí BILLA.

Rozvoz nákupů pro BILLU dostala na starosti společnost DODO.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autorka pracuje jako finanční poradkyně u společnosti Kapitol.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).