„Nová technologie společně s kvalifikovanými pracovníky kontaktního centra ČSA přinese našim zákazníkům zejména rychlejší a efektivnější vyřízení všech požadavků, zároveň umožní ČSA další rozvoj služeb prostřednictvím tohoto komunikačního kanálu a telefonického prodeje,“ uvedl viceprezident pro prodej ČSA Petr Řehák.
Kromě telefonických hovorů zpracovává Kontaktní centrum ČSA také e-mailovou korespondenci klientů týkající se přepravy a zároveň je prodejním místem, jež provádí rezervace letenek nebo jejich změny. Pracovníci centra jsou schopni obsloužit volající v osmi jazycích – kromě češtiny také ve slovenštině, angličtině, francouzštině, španělštině, italštině, němčině a ruštině. Nejčastější dotazy na pracovníky kontaktního centra se týkají informací o konkrétních letech ČSA a možnostech leteckého spojení s partnerskými aeroliniemi v alianci SkyTeam nebo o výhodách věrnostního programu společnosti. Služeb kontaktního centra využívají také cestovní kanceláře nebo prodejní agenti ČSA na letištích.
„Naše Kontaktní centrum obsluhuje hovory klientů téměř ze všech zahraničních trhů, kde ČSA působí. Na základě rozboru informací o potřebách volajících zákazníků byl zpracován nový hlasový strom. Díky tomu se zjednodušila orientace našich zákazníků a zároveň dochází k rychlému a přesnému získání dat, která při hovoru využívají naši agenti,“ dodala ředitelka Kontaktního centra Kateřina Dlouhá.
V roce 2006 obsloužilo Kontaktní centrum ČSA 405 000 příchozích hovorů, což byl meziroční nárůst o 14 procent. Za prvních pět měsíců letošního roku zaznamenalo Kontaktní centrum další zvýšení provozu o 25 procent. Klienti se do Kontaktního centra ČSA dovolají z celého světa na čísle +420 239 007 007. Pro volání z ČR mohou využít linku zdarma 800 310 310.
Kontaktní centrum: +420 239 007 007
Bezplatné volání v ČR: 800 310 310
OK Plus: +420 239 007 500