Služba Informační SMS prostřednictvím operátorů Telefónica O2, T–Mobile a Vodafone zvyšuje bezpečnost a ochranu klientových peněžních prostředků, bezprostředně potvrzuje realizované transakce platební kartou a rovněž pravidelně informuje klienty o zůstatku na účtu. Klienti tak mají okamžitý přehled o stavu svého účtu. Klienti si mohou zvolit jazyk komunikace s bankou (češtinu, angličtinu a němčinu). V tomto jazyce obdrží nejen SMS zprávy, ale následně i výpisy z účtu.
Podmínkou služby je vedení běžného či spořicího účtu u LBBW Bank, a to v jakékoliv měně. Služba je určena především fyzickým osobám, mohou si ji však zřídit také právnické osoby. Jedná se o zpoplatněnou službu, platí se za jednotlivé SMS, tj. 2,5 Kč za SMS zprávu.
Zasílání SMS zpráv při změně zůstatku na účtu nebo transakci platební kartou spolu s aplikací e–Code, kterou banka pro zabezpečení účtů dlouhodobě používá, představují jedny z nejlepších bezpečnostních prvků na trhu. Aplikace e-Code funguje na základě vygenerování jednorázového kódu pro každou transakci internetového bankovnictví. Klient si kód vygeneruje za pomoci speciální čtečky a platební karty nebo autorizační karty LBBW Bank s čipem, které jsou poskytovány zdarma.