Lidé jsou nepřetržitě vystaveni různým zdravotním rizikům. Málokdo však ví, jak v případech náhlých onemocnění či úrazů bezprostředně postupovat. Lidé také často nerozumí spleti lékařských termínů, nechápou účely různorodých vyšetření nebo se nedokážou zorientovat ve stovkách druhů navzájem si podobných léků. Proto je neocenitelné mít po ruce lékařskou asistenci, která jim vše vysvětlí a pomůže jim předcházet případným nesnázím,
řekl JUDr. Boris Čuchran, předseda představenstva a generální ředitel AEGON Pojišťovny.
Lékař na telefonu v rámci služby AEGON Assistance volajícímu například vysvětlí příznaky jednotlivých onemocnění a poradí, jak by měl při konkrétních zdravotních potížích postupovat. Pomůže také s vysvětlením příčin daného onemocnění, obecných postupů léčby a její časové náročnosti. Přes lékaře na telefonu lze také zjistit podrobné informace o konkrétních lécích a jejich účincích, objasnit si lékařské pojmy či dozvědět se o účelech a výsledcích různých zdravotních vyšetření. Mezi další služby lékaře na telefonu patří například poradenství těhotným ženám a matkám po porodu nebo informační pomoc klientům připravujícím se na cesty do zahraničí.
AEGON Assistance nabídne také konzultační lékařské služby. Ocení je například klienti, kterým v zahraničí dojdou nebo doma zapomenou léky, jež v České republice pravidelně užívají, a potřebují rychle zjistit název jejich zahraniční náhražky. Konzultační lékařské služby také poskytnou informace o lékárnách a jejich otevíracích dobách, o lékařích a lékařských zařízeních nebo o lékařské pohotovosti. Zákazníkům budou dále k dispozici informace o zdravotním pojištění a systému jeho výběru nebo podrobnosti o spoluúčastech pacientů a o různých platbách lékařům.