„Snažíme se být spolehlivou a vstřícnou bankou, která na první místo staví spokojenost svých klientů. Proto jsme se rozhodli od 15. dubna přistoupit ke Kodexu chování mezi bankami a klienty, který klientům zaručuje především právo na informace o službách a produktech naší banky, jejich cenách či změnách obchodních podmínek,“ řekla tisková mluvčí HVB Bank Czech Republic Petra Kopecká, a dodala: „Věříme, že tyto kroky do budoucna povedou k posílení našeho vzájemného vztahu.“
HVB Bank začala zároveň od 31. března 2006, jako první banka v České republice, aplikovat Standard č. 18/2005 – Zásady poskytování předsmluvních informací souvisejících s úvěry na bydlení. Jedná se o dobrovolný kodex chování, který stanovuje, jaké informace o konkrétním úvěru na bydlení je nutno poskytnout spotřebiteli ve fázi předsmluvního jednání.
Standardy jsou v plném znění k dispozici na internetových stránkách České bankovní asociace, www.czech-ba.cz, nebo na pobočkách HVB Bank.
O přistoupení ke Kodexu a právech i možnostech, které z toho pro klienty plynou, informuje banka své klienty prostřednictvím dopisů v těchto dnech. Klientům je pro případné dotazy k dispozici infolinka 800 144 441 nebo speciální formulář na internetových stránkách HVB Bank, www.hvb.cz, prostřednictvím kterého se mohou ptát na vše, co je v souvislosti se zavedením Kodexu zajímá.