Na internetu ČSA si již od začátku října mohou cestující zarezervovat, ale také přímo objednat a zaplatit letenku spolu s ubytováním v hotelu. Vybrat si přitom zákazníci mohou z více než 60.000 hotelů ve většině destinací ČSA. Služba je dostupná pouze v místech, kam je možné vystavit elektronickou letenku. Nyní jde o zhruba 70 procent sítě ČSA, které nabízejí spojení do 120 destinací v 45 zemích světa. „Ve zkušebním provozu v říjnu byl o službu nečekaně velký zájem“, řekl výkonný ředitel sekce Marketing a řízení segmentů Jan Kaše.
Cestující při nákupu letenek, ubytování a v budoucnu i dalších služeb na internetu ČSA ušetří nejen peníze, ale především čas. Pomocí pěti jednoduchých kroků si zákazník objedná letenku spolu s ubytováním a případně dalšími službami, a elektronickou letenku spolu s voucherem na ubytování obdrží přímo do své e-mailové schránky.
Individuálním zákazníkům systém nabízí možnost platby pomocí platební karty. Firmy mohou platit také pomocí faktury. Systém je navíc propojen s věrnostním programem ČSA OK Plus. Cestující, kteří službu využijí, si mohou načíst míle na účet ve věrnostním programu nejen za letenku, ale také za ubytování a v budoucnu i za využití dalších služeb.
„Systém je ideální především pro firmy, které jeho pomocí mohou zajišťovat služební cesty pro své zaměstnance a manažery,“ řekl Jan Kaše s tím, že firmám nabídka dynamických balíčků výrazně ulehčí práci. „Budou mít vlastně cestovní kancelář přímo ve svém počítači,“ poznamenal.
Kombinací různých služeb od letenky přes ubytování a v budoucnu až po dopravu v místě pobytu nebo pojištění, si zákazník na internetu ČSA sám vytvoří zájezd. Jeho poskytovatelem je společnost ČSA Airtours, která je pojištěna podle zákona proti následkům insolvence u České pojišťovny. Na všechny zájezdy, které si cestující sami vytvoří prostřednictvím nabídky na internetu ČSA, se toto pojištění vztahuje.