Věříme, že získání certifikátu přispěje k lepšímu využití nových příležitostí růstu společnosti a k dalšímu posílení pozice, kterou na českém trhu zaujímáme. Chceme tak vyslat jasný signál o trvalé spolehlivosti a důvěryhodnosti naší společnosti k jejím partnerům,
prohlásil Ing. Jaromír Charvát, ředitel úseku telekomunikačních služeb ČRa, který ve společnosti také systém řízení jakosti zastřešuje. Zároveň udělení certifikátu chápeme jako určitý závazek k našim zákazníkům, zaměstnancům a obchodním partnerům,
dodal Ing. Charvát.
Celý systém řízení jakosti jsme implementovali prostřednictvím interních zdrojů, což nám zaručilo ztotožnění se zaměstnanců s novým systémem a konečný výsledek jen potvrdil, že společnost disponuje zaměstnanci, kteří dokáží pružně reagovat na měnící se podmínky. Věříme, že se tato volba způsobu implementace přeneseně odrazí v dalším zkvalitňování přístupu k našim zákazníkům,
zakončil Ing. Charvát.
Souhrn mezinárodních norem řady EN ISO 9000 je věnovaný systematickému řízení jakosti ve společnosti a certifikace podle těchto norem se v mnoha odvětvích čím dál častěji stává nutnou podmínkou konkurenčního soupeření o zákazníky. Certifikací podle těchto norem společnost prokazuje schopnost udržet a kontrolovat stálou kvalitu svých služeb.