Jsme hrdí, že patříme k neformálnímu seskupení firem, které se hlásí k principu společenské odpovědnosti firem a věnuje svou podporu rozvoji občanské společnosti. Věřím tomu, že si lidé začínají více uvědomovat, že sounáležitost je něčím přirozeným a že skrze pomoc druhému pomáháme sami sobě. Přála bych si, aby se tento trend v naší společnosti rozšířil co nejvíce,
řekla Jarmila Plachá, ředitelka odboru korporátního marketingu a sponzoringu ČS.
Projekt „Profesionalizujeme české nadace s Českou spořitelnou“ je cyklus odborných vzdělávacích seminářů určený pro pracovníky nadací a nadačních fondů, a to pro ředitele a manažery, PR i marketingové specialisty, fundraisery, účetní, ekonomy, případně členy správních a dozorčích rad. Jeho cílem je zvýšit jejich profesionalitu, zlepšit jejich informovanost a spolupráci s experty. V rámci letního semestru, který probíhal od 3. února do 9. června 2005, se uskutečnily 4 jednodenní a 1 dvoudenní seminář, které se tématicky soustředily na účetní a daňové novinky v roce 2005, management a manažerské dovednosti, strategické plánování, firemní fundraising a nové možnosti investování a účtování cenných papírů. Letního semestru se zúčastnilo celkem 160 účastníků z 65 nadačních subjektů. V rámci podzimního semestru, který začne v polovině října, budou uspořádány 2 dvoudenní vzdělávací moduly, a to na témata marketingu a PR.
Klára Gajdušková
Tisková mluvčí ČS, a.s.