„Japonský trh skýtá pro společnosti, které dokáží na základě potřeb zákazníků vyvíjet nové a inovovat stávající produkty, mnoho příležitostí. Věříme, že díky spojení našich zkušeností a dovedností s tak vysoce respektovanou značkou jako je Sony Life zde dokážeme uspět,“ řekl Donald Shepard, předseda představenstva a generální ředitel nizozemské pojišťovny AEGON.
Japonsko je po nedávno ohlášeném záměru AEGONu vstoupit na rumunský trh další zemí, na kterou se pojišťovací skupina zaměřila v rámci své celosvětové expanze. Již počátkem roku například oznámila dokončení akvizice penzijního fondu v Polsku, v loňském roce zas ohlásila další společné podniky v Číně, Mexiku nebo Indii.
Pojišťovna Sony Life, které se bude na společném podniku stejně jako AEGON podílet 50 procenty, je vlajkovou lodí finanční divize nadnárodní skupiny Sony. Vznikla v roce 1979 a je známá zejména širokým portfoliem produktů pro „životní plánování“ a vysokou úrovní poradenství. Ke konci loňského roku měla pojišťovna 5250 zaměstnanců, sídlí v Tokiu.