Barbora Hübschová, IČO (08945225), sídlo Praha

Základní informace

Název: Barbora Hübschová
Sídlo: Praha
IČO: 08945225

Výpis údajů pro Barbora Hübschová z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Barbora Hübschová

IČO: 08945225
Firma: Barbora Hübschová
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 4
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 12. 2. 2020

Sídlo Barbora Hübschová

Sídlo: Roztylské sady 1611/48, Praha 14100

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Činnosti reklamních agentur
Ostatní vzdělávání

Výpis údajů pro Barbora Hübschová ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Barbora Hübschová

IČO (identifikační číslo): 08945225
Jméno: Barbora Hübschová
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 12. 2. 2020
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Barbora Hübschová

Sídlo: Roztylské sady 1611/48, Praha 14100

Živnosti Barbora Hübschová

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 12. 2. 2020

Statutární orgán Barbora Hübschová

Člen statutárního orgánu: Barbora Hübschová

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).