Ještě před několika dny jsem ke svému osobnímu kontu v ČS používal čipovou debetku Maestro. Od minulého týdne mám novou embosovanou MasterCard. Můj dotaz směřuje k tomu, že od přechodu na tuto kartu mám opakovaně problém s blokací plateb u některých obchodníků. Jako příklad uvedu platbu v síti Albert. Prostě nakoupím, zaplatím a v IB CS Servis_24 se nezobrazí blokovaná platba a disponibilní zůstatek se tím pádem také neponíží. Takto jsem naprosto ztratil přehled o reálném zůstatku na svém bankovním kontě a mám například k dnešnímu dni nezaúčtováno cca 4000, o kterých není ve vašem IB ani zmínka. Souvisí tento můj problém s přechodem na čipovou embosovanou debetku , kdy POS dotyčného obchodníka je při použitý tohoto typu karty v offline stavu? Očekával jsem od přechodu na MasterCard větší konfort, skutečnost je ale opačná. Máte pro mne nějaké vysvětlení? Děkuji.
Jonatán
27. 6. 2009 11:54
Odpověď
Dobrý den, bez konkrétního prošetření není možno uvést, co se konkrétně ve Vámi zmiňovaném případě přihodilo. Doporučuji, abyste uplatnil svůj dotaz buď osobně prostřednictvím pobočky, telefonicky na čísle klientského servisu ČS 800 207 207 nebo prostřednictvím internetové schránky Napište nám. Vaši stížnost odborníci prošetří a podají Vám zprávu.
Obecně platí, že prostřednictvím IB ČS Servis 24, máte možnost vidět všechny autorizované a ještě nezaúčtované transakce, které ještě nebyly strženy z Vašeho účtu.
Marie Hešnauerová
(Poradce pro platební karty)