Dobry den pane Bobysude,
plne se ztotoznuji s predchozim nazorem na chovani banky ke studentum. Pri studiu podnikam, mam velmi vysoky pravidelny financni prijem a kdyz jsem zadal u vasi banky o uver ke studentskemu uctu, u prepazky na me byli drzi, ze je nezajimaji moje prijmy a ze chteji rucitele nebo co - s takovym personalem nemate moc sanci oslovit dobre klienty. Sel jsem do Ebanky, kde jsem mel behem hodiny uver ve vysi 200000,-, kreditni kartu s limitem 100000,- a navic mi jako dobremu klientovi po 3(!) mesicich od zacatku styku s nimi dali kontokorent k uctu ve vysi 100000,-. V poplatcich jste na tom podobne, ale v tom, jak zachazet s klienty to je nebe a dudy. Rad spolupracuji s temi nejvetsimy (nejlepsimy) v dannem oboru, ale jak jsem myslel, ze jste to vy, patrne jsem se mylil. Jinak jsem zvedav, zda vyhovite predchozimu pisateli (mike), protoze si to od neho necham po mailu vypovedet - velmi me zajima, zda uz se neco zmenilo k lepsimu (myslim, ze muselo, protoze to bylo hrozne - moje zkusenost je stara asi 2,5 roku).
S pozdravem RoNaLd
Odpověď
Jak jsem již napsal k jednomu z výše uvedených příspěvků, změnili jsme loni zásadně náš pohled na úvěrování studentů. I Vám tedy děkuji za poskytnutou zkušenost a názor s tím, že hlavní vysvětlení jsem napsal v odpovědi na předchozí dotaz.
Hezký den.
Petr Bobysud
(Poradce pro retailové bankovnictví)