Rozumím Vašemu přání dostávat od nás méně výpisů, než dostáváte nyní. I my takovou možnost pro naše klienty chceme a v současné době na ní pracujeme. Není to ale zdaleka tak jednoduchá věc, jak se může zdát na první pohled. Jednak za delší dobu (např. čtvrtletí namísto měsíce) provede klient obvykle více transakcí a jeho výpis je pak delší, tudíž je vytištěn na více stránkách, tím je i těžší a cena za jeho odeslání je vyšší. Za druhé na výpisech jsou i transakce, provedené platebními kartami, o kterých se snažíme informovat vždy nejpozději do jednoho měsíce, aby byla v případě potřeby vždy možná jejich včasná reklamace. Proto zatím uvažujeme o takové možnosti právě pro klienty, používající Servis 24, jak sám navrhujete. Chceme tuto změnu samozřejmě dobře připravit, protože sporožirových účtů vedeme téměř tři miliony, počet uživatelů služby Servis 24 je kolem tři čtvrtě milionu.