zasilani vypisu

Dobry den,
chtel bych se zeptat proc neumoznujete zruseni zasilani
vypisu (mesicnich). Kdyz jsem se na to pral na Vasi pobocce, tak me bylo receno, ze podle zakona musite vypisy zasilat, coz ale neni pravda, protoze ze zakona musite poslat vypis pouze jednou rocne. Nevim zda Vasi pracovnici neznaji zakon nebo si vymysleji.
Jelikoz mam Servis24, tak zadne vypisy nepotrebuju, protoze si vse mohu zkontrolovat na internetu.
Tim, ze nejste schopni zrusit (na zadost klienta) zasilani vypisu, rozesilate kazdy mesic zbytecne desitky tisic vypisu,
ktere nikdo nechce, ale musime je platit.

Predem dekuji za vyjadreni

Ales
7. 10. 2004 19:15

Odpověď

Rozumím Vašemu přání dostávat od nás méně výpisů, než dostáváte nyní. I my takovou možnost pro naše klienty chceme a v současné době na ní pracujeme. Není to ale zdaleka tak jednoduchá věc, jak se může zdát na první pohled. Jednak za delší dobu (např. čtvrtletí namísto měsíce) provede klient obvykle více transakcí a jeho výpis je pak delší, tudíž je vytištěn na více stránkách, tím je i těžší a cena za jeho odeslání je vyšší. Za druhé na výpisech jsou i transakce, provedené platebními kartami, o kterých se snažíme informovat vždy nejpozději do jednoho měsíce, aby byla v případě potřeby vždy možná jejich včasná reklamace. Proto zatím uvažujeme o takové možnosti právě pro klienty, používající Servis 24, jak sám navrhujete. Chceme tuto změnu samozřejmě dobře připravit, protože sporožirových účtů vedeme téměř tři miliony, počet uživatelů služby Servis 24 je kolem tři čtvrtě milionu.

Petr Bobysud (Poradce pro retailové bankovnictví)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).