Jsem vas klient jiz pres 11 let...

Vase banka me velice zklamala. Jsem vas klient jiz pres 11 let, ale od te doby ale co patrite do Italske skupiny... vase poplatky se staly nehoraznymi jako u vsech ostatnich zdejsich bank. Vase banka jiz pro me nema takovou exklusivitu, kterou si u me po celou tu dobu az to ted zachovavala. Vyborne se mi s zivnostenskou bankou spolupracovalo ze zahranici... Poplatky ktere si ale TED uctujete za zasilani penez do zahranici jsou nehorazne. Bude mi to VELICE lito kdyz budu muset zmenit SVUJ financi ustav... a pozeptam se u PPF... kde jinde..
mc.
22. 9. 2005 12:21

Odpověď

Dobry den,

dekuji za Vas prispevek a nazor. Na jednu stranu jsem samozrejme rada, ze jste byl se sluzbami banky drive spokojeny. Pokud jde o ceny, bohuzel musim rici, ze poplatky se vyvijeji tak, jak se meni i naklady, jak se rozsiruji sluzby apod.

Pokud Vam nektery z produktu z nejakeho duvodu nevyhovuje (a mate chvili casu), vzdy doporucujeme obratit se na osobniho bankere, ktery s Vami muze probrat alternativni moznosti reseni Vasi situace.

Doufam, ze se nam podari pro Vas najit nejake schudnejsi reseni.

Mejte se pekne.

Hana Benesova

P.S. Bohuzel neuvadite nejaky blizsi identifikacni udaj, takze nedovedu posoudit Vasi situaci konkretneji.
Hana Benešová (Poradce pro studentské účty)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).