byla jsem nucená zrušit účet

Přejí dobrý večer nebo krásný den

měla bych na Vás takový dotaz
při žádosti o OK kartu mi bylo na pobočce řečeno,že musím si založit účet, pak že na účet mi musí chodit výplata minimálně 4-měs.,
po 6-měs. mi byla OK karta zamýtnuta ( údajně vnitřní krytéria ) co beru, ale že mám ještě počkat a skoušet dál.Po 10-měs. jsem opět žádala o multiservis Opět mi to bylo zamítnuto , ale to už mi na pobočce řekli, že je to údajně proto, že sem v minulosti byla dlúžníkem u multiservisu. Stím sem nesouhlasila,protože jsem NIKDY NIC NEMĚLA tam řekli že napíšou obbucmanovi ale od něho odpověd přišla taková :ŽE SE STÍM NEBUDE ZABÝVAT jelikož tam chodí nízký příjem ( cca 9000 kč. ) a že at si účet zruším !! 10 měs. čekáni na jednú OK kartu , to je teda sýla.Bylo to proto, že jsem NIKDY účet u Vaší banky neměla , nebo to bylo tím že JSEM ROMKA ?. PTÁM SE VÁS : PROČ JSEM MUSELA ZRUŠIT ÚČET A PROČ MĚ BANKA TAHALA TAK DLOUHO ZA NOS? Úvěr od Vaší společnosti je procentualně moc lákavá nabídka ale je jenom pro býle ( tady ve Frýdlantě v Č. se tomu tak aspon říka ).


Vím že je to dlouhé čtení, ale přesto Vás prosím o Váš názor.

děkují a s pozdravem

DANKOVÁ DARINA
Darina
29. 10. 2005 21:35

Odpověď

Vážená paní Daňková,

děkujeme za Váš dotaz. Pro přesnou odpověď na Váš případ bychom potřebovali více konkrétních údajů, proto naše odpověď je více obecná.
Pro poskytnutí OK karty není podmínkou založení běžného účtu. Ovšem pokud je k OK kartě založen i běžný účet, vztahuje se na OK kartu zvýhodněné úročení, jako odměna pro naše věrné zákazníky. Pokud byla Vaše žádost na OK kartu zamítnuta, tak Vám správně pracovník pobočky doporučil, ať žádost zkusíte později. Čím delší dobu má v naší bance zákazník účet, pak má i vyšší pravděpodobnost na vyřízení úvěru.
Jestliže i po té byla Vaše žádost zamítnuta a došlo i k přezkoumání u Ombudsmana, pak byl důvodem skutečně nejspíše dluh na jiné úvěrové smlouvě. Úvěrová smlouva mohla být vyřízena již před několika měsíci či lety a je tudíž možné, že si na ni nevzpomínáte. Rozhodně ale pro posuzování schválení úvěru nehraje žádnou roli národnost žadale a tak tomu bylo i ve Vašem případě.
Monika Kubovcová (Poradce pro spotřebitelské úvěry)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).