Dobrý den,
Mám otázku, která se týká pracovní neschopnosti. Od 13.10.2014. Jsem nastoupila na neschopenku, chci se zeptat zda je velký problém, když mám jiné místo trvalého bydliště a jiné místo pobytu, kde se vyskytuji. Napadlo mne to až nyní :-( Veškeré papírové dokumenty, co se týčou mateřské a popř. rodičovského příspěvku (jsem totiž těhotná) musím řešit v místě trvalého bydliště na sociální správě kam spadám? Děkuji za odpověď
Rodičovský příspěvek se vyřizuje na Úřadu práce, dle trvalého pobytu žadatele. Peněžitá pomoc v mateřství se vyřizuje na příslušné Okresní správně sociálního zabezpečení, dle místa sídla firmy, ve které jste zaměstnaná. Veškeré dokumenty k vyřízení této dávky budete ale dodávat k Vašemu zaměstnavateli, který to příslušné Okresní správě doručí.