Položím Vám otázky a odpovězte mi prosím na všechny:
1. Přijde Vám normální, aby člověk s (např.) VW Polo s motorem 1.9SDI o výkonu 47kW platil na povinném ručení více než 2x tolik
co člověk s Mazdou RX-8 o výkonu 170kW? Ta Mazda je extrém, ale běžně se vyskytují motory typu 1.8Turbo o výkonech kolem 110kW. Aneb - uděláte něco s tím, že ručení je placené dle obsahu motoru a nikoliv dle výkonu?
2. Z jakého důvodu jsou zvýhodňovány ceny pojistného u nižších kubatur (oproti vyšším), když ze statistik jednoznačně vyplývá, že řidiči vozů s vyššími kubaturami nezpůsobí tolik škod jako řidiči vozů menších kubatur? Ceny pojistného jsou stanoveny přesně naopak.
3. Z jakého důvodu není možné uzavřít povinné ručení na konkrétní osobu (jako to jde např. v USA)? Mám dvě auta, jezdím střídavě oběma, ale logicky nikdy zároveň v obou. Přesto na oba vozy musím platit plnohodnotné povinné ručení.
4. Chystáte se upravovat sazby pojistného dle věku a bydliště majitele?
5. Opravdu si nemůžete dovolit takový personál, aby uměl internetové stránky tvořit dle W3C a DOM standardů? Chci-li si prohlédnout váš
sazebník povinného ručení a dostanu-li hlášku "Stránka, kterou požadujete je funkční pouze v Microsoft Interfernet Exploder verze 4.01 a vyšší.", mám dojem, že díky něcí neschopnosti o zákazníky nemáte zájem.