Hlavní navigace

PŘETAHOVANÁ !

Sleduji se zájmem přetahování pojišťoven o klienty v rámci očekávaných nových sazeb povinného ručení. Sdělte mi prosím, jak se odlišuje nabídka České pojišťovny od ostatních pojišťoven?
12. 10. 2004 14:30

Odpověď

Česká pojišťovna disponuje více než 700 obchodními místy, která tvoří nejhustší síť v ČR. Na všech těchto místech jsou vám vyškolení pracovníci připravení poskytnout informace o produktech a službách.
V současnosti navíc nově disponujeme nejmodernější technikou, podporující systém likvidace, která odstraňuje kromě jiného zavedené byrokratické postupy a skutečně umožňuje řídit drtivou většinu úkonů po telefonu na dnes již známém telefonním čísle 844 114 114.
Tržní podíl přes 40 % jak v povinném ručení, tak v havarijním pojištění na sebe váže rozsáhlou síť smluvních servisů, kde vám na základě dlouhodobě dobrých vztahů vozidlo opraví v požadované technologické kvalitě a v časech, které odpovídají náročnosti dané opravy.
Veškeré produkty nabízíme našim klientům vždy za cenu, která je pečlivě kalkulována tak, aby ČP byla pokaždé a za všech okolností schopna dostát svým závazkům (tak, jak se tomu děje již přes 177 let).
Petr Kůt (Poradce pro pojištění vozidel)