Q = K

Děkuji za odpověď, ikdyž ohledně té výslovnosti jsem pochopil, že to sama nevíte. Pokud Q reprezentuje Quality, nedovedu si představit číst ho jako K. Ale máte pravdu, je to Vaše věc, jen mě zajímalo, jestli to má nějaké logické vysvětlení - a nemá :-)).

Pravda, že název předešlý byl dost hrozný. Myslíte, že klienti nebyli negativně ovlivněni změnou názvu pojišťovny? Osobně bych se toho bál. Moc o Vás není v médiích slyšet, nicméně ten nárůst, který očekáváte je velmi pěkný.
8. 10. 2003 23:21

Odpověď

Dobrý den,

logické vysvětlení pro název UNIQA Vám opravdu nenabízím. Opakuji: některé věci zkrátka nelze zařadit do standardních měřítek. Název je také věcí kreativity.
Po přechodu od původního názvu na název UNIQA jsme provedli průzkum mezi klienty i veřejností, jak změnu vnímají. Také jsme měli trochu obavy, jak to přijmou. Je zajímavé, že již po roce pod novou hlavičkou byl stupeň znalosti nové značky vyšší, než u předchozí po sedmi letech. Společnost spolu se změnou názvu provedla rovněž i řadu opatření ve směru zkvalitnění služeb, takže nešlo jen o změnu firemního štítu. I to se jiste podepsalo na pozitivním vnímání značky.
Pro naše zviditelnění v médiích děláme co můžeme. S ohledem na náš tržní podíl (asi 2,5 procenta) se domníváme, že se nám to daří. K našim největším reklamním aktivitám patří sponzoring fotbalové Sparty anebo mládežnického tenisu. Poctivě odpovídáme na dotazy novinářů z deníků, kde bývají často uváděny vedle vyjádření zástupců jiných pojišťovacích společností i naše názory a komentáře. V TV běžel náš spot letos na jaře a naposledy v září.
Ing. Eva Svobodová (Poradce pro pojištění domácnosti a domu)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).