Dobry den.
Jako klient eB a zaroven i mBank (ktera ma filosofii podobnou puvodni expandia bance) si dovolim shrnout co mi soucasnem uctu eBanky vadi a rad bych se zeptal, zdali s tim hodlate neco delat:
Cenova politika u eKonta se mi zda temer vporadku (az na 30,- za TP) jen mi vadi zpusob jakym lze o bonitu prijit napr v mesici, kdy mi prijde driv vyplata a dalsi mesic nesplnim podminky.
Sporici ucet u eKonta je vuci jinym bankam (s vyjimkami jako mBank) docela povedeny, nepouzivam ho pouze z duvodu nevhodne (z meho pohledu) nastaveneho pasma (nad 1milion) pro vyssi urok, nebot i pres duveru k RB nemam u zadneho bankovniho ustavu vic, nez je zakonem pojistena castka.
Pisete porad o tom, jak je pro Vas dulezita komunikace s klienty. Kdyz srovnam tiskove zpravy, ktere si musim vyhledat sam treba s mForem mBank, je to naprosto nebostatecne. Proc nevyuzivate vic napr. "vnitrni schranku" na uctu? I kdyz snad bude lip, posledne tam byl alespon odkaz na RB zpravodaj..
A nakonec bych se rad zeptal na nove funkcnosti IB. Dobijeni kreditu MO a zmena PINu karty je jen naznak toho, co klientum na IB schazi.
Dekuji za odpoved.
Odpověď
Výpočet bonity v jednotlivých měsících jsme zcela převzali z původního systému eBanky, nedělali jsme v tomto postupu žádné úpravy a ani žádné nechystáme. Pokud máte nepravidelnou výplatu, můžete splnit věrnostní podmínky eKonta i prostřednictvím svých vkladů nebo úvěrů od banky – výše příchozích plateb není jedinou možností. Variantou je i využívání eKonta jako rodinného účtu – příchozí platby se Vám nasčítají a splníte tak snadněji (a pravidelně) věrnostní podmínky.
eKonto má podle nás zajímavé úročení již pro vklady nad 100 tisíc korun, kde aktuálně činí 3,0%.
Klienti Raiffeisenbank i eBanky byli zvyklí na jiný způsob získávání informací od banky. V létě i tento systém sjednotíme a můžu slíbit, že schránky budeme využívat více než doposud. Připravujeme také nové webové stránky, které budou daleko interaktivnější než dnešní web RB i eB.
Vámi zmiňované funkčnosti internetbankingu zvažujeme, nicméně nejsou pro nás prioritou a v letošním roce je zřejmě nenabídneme.
Lubor Žalman
(Generální ředitel Raiffeisenbank)