Mám trochu víc dotazů, protože vážně uvažuji o Citibank/Shell kartě...
- Předně existuje možnost se ptát EMAILEM na produkty Citibank?
- Za jak dlouho mohu mít Citibank/Shell kartu v ruce? (V nejbližší době budu nakupovat za 50k, vzhledem k bonusu na Citibank/Shell)
- Jakým způsobem vyřizujete reklamace výpisu a odškodnujete klienty za případnou oprávněnou reklamaci? (Nyní vlastním dvě kreditní karty shodou okolností obě v nedávné době mi naúčtovali na vrub neoprávněně poplatky/úroky=pro mě pokus o okradení, navíc řešení musí být na pobočce... můj čas+doprava=důvod je zrušit)
- Používám JEN kreditní kartu, uvažujete o úpravě poplatku za výběr z bankomatu, popř. o cashbacku? poplatek 3,5% mě zatím odrazuje od pořízení karty i pro mé zřídkavé výběry.
- Uvažujete o vydání bezpečného typu kreditní karty, což je pro mě Maestro?
Odpověď
Dobrý den, k Vašim dotazům popořadě:
- ano, emailem se dotazovat můžete, na našich webových stránkách www.citibank.cz stačí vyplnit formulář, o jaký typ karty máte zájem, napíšete tam, co Vás zajímá a tel. bankéř se s Vámi spojí v čase, který si určíte a odpoví na Vaše otázky. Rovněž, pokud se stanete klientem Citibank, můžete klást dotazy prostřednictvím internetového bankovnictví, které získáte k účtu nebo i jen ke kreditní kartě.
- karta Vám může být doručena na Vámi uvedenou adresu do max. 10 pracovních dnů od doručení kompletní žádosti do banky, resp. od jejího kladného schválení; její telefonická aktivace přes tel. centrum Citibank je pak už jen otázkou chvilky.
- reklamace podezřelých kartových transakcí řešíme s klienty především přes tel. centrum Citibank, žádáme od nich jen vyplnění formuláře k takové transakci a jeho nafaxování považujeme za dostatečné. Navíc umožňujeme i držitelům kreditních karet přístup do internetového bankovnictví, takže mají transakce na kartě neustále pod kontrolou a nemusí čekat na měsíční výpis.
- v současné době neuvažujeme o úpravě sazebníku v tomto směru; naši klienti však hodně využívají tzv. Hotovost na zavolanou, kdy je jim požadovanná hotovost z kreditní karty zaslána na kterýkoli jeho účet v ČR. Při vybrání této hotovosti platí zájemce jen standardní poplatek za výběr z účtu (ať již prostřednictvím bankomatu nebo na pobočce) dle příslušného sazebníku banky, která účet vede.
- Citibank klade velký důraz na zabezpečení svých platebních karet, a to i embossovaných MasterCard, která je pro typ karty Shell MasterCard od Citibank a.s. vydávána. Používáme u všech platebních karet interní monitorovací systém, který neustále vyhodnocuje podezřelé transakce.
Radka Viková
(Poradce pro kreditní karty)