čipové transakce

Jsem držitelem čipové platební karty Visa Classic. Jsem rád, že transakce jsou většinou prováděny prostřednictvím čipu a potvrzeny zadáním PIN. Bohužel zejména u obchodníků s terminálem od ČSOB, jsem často následně vyzýván navíc k podpisu účtenky, ta již však není vybavena linkou pro podpis. V jednom případě mi bylo sděleno, že "se prostě někam na účtenku podepsat musíte a podpis se musí shodovat", jinak mi nemohou vydat zaplacené zboží. Jak postupovat v tomto případě? Můžete prosím zajistit proškolení vašich obchodníků, aby správně pracovali s čipovými kartami? Děkuji.
Pavel
20. 6. 2005 11:59

Odpověď

Máte pravdu, pokud je transakce provedena prostřednictvím čipu platební karty, je zadání PIN dostatečnou verifikací držitele karty. ČSOB průběžně proškoluje personál jednotlivých obchodních míst, a to nejen při instalaci vlastního terminálu, ale i průběžně. Mnohdy bohužel je obměna personálu obchodních míst častější, než lze provádět jednotlivá školení.

Pokud nám na mailovou adresu helpdeskpk@csob.cz uvedete konkrétní obchodní místa, pomůžete nám tím napravit "nadstandardní" požadavky personálu.
Jan Klouček (Poradce pro kreditní karty)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).